Paul en Lia Verre reizen

Koh Samui

Zaterdag 11 november

Koh Samui.

Ja, wat zal ik daar van zeggen? Het is niet het tropische eiland wat ik voor ogen had. Door het toerisme overspoeld en deze ontwikkelingen hebben de Thai niet bij kunnen houden. Heel jammer, want ik weet zeker dat er hele mooie plekjes zullen zijn, alleen de weg er naar toe is geweldig druk. Geen/weinig trottoirs langs de hoofdweg, gevaarlijk om er ontspannen te wandelen dus. Daarnaast hadden we de pech dat we nog in de regentijd zaten, dus niet alleen druk, maar dikwijls onbegaanbare wegen door de vele regenval. Doordat het laagseizoen was voelde het ook een beetje verlaten…

Maar goed we hebben wel wat leuke plekjes nog bezocht, en daarnaast rustig aan gedaan om ons voor te bereiden op de terugreis afgelopen donderdag. Het was weer een hele onderneming en ook weer een hele lange dag, waarin we 6 uur extra te gaan hadden ten opzichte van de NL tijd..

Dit hield in dat we totaal 22 uur op waren eer we thuis op de bank zaten.

Maar dat maakt niet uit, wisten we van te voren.

Ondertussen dus weer heelhuids in Nederland aangekomen en we kijken dan ook terug op weer een hele mooie reis.

Iedereen bedankt voor de belangstelling, leuke, lieve en meelevende berichten en wie weet tot een volgende keer!

Groetjes,

Lia en Paul