Paul en Lia Verre reizen

Okanagan Lake

Peachland-Kelowna

En weer een (korte ditmaal) up-date.
Na de prachtige (maar ook vermoeiende) ervaringen in de Rockey Mountains en Wells Gray NP, wordt het tijd voor even wat rust. Wij rijden naar het zuiden, en hoe verder we vorderen, hoe mooier het weer wordt….Yeahh… geen regen meer, maar nu eindelijk ook de zon er bij. Heerlijk! Dat hebben we even gemist de afgelopen week. We hebben een prachtig huis aan het Okanagan meer in Peachland. Hier komen we de aankomende dagen wel door.
En eindelijk kan Robbert zich uitleven op de buiten BBQ!!
Er worden kilo’s vlees ingeslagen (sorry Fleur) en de 3 mannen gaan helemaal los aan de steaks en spare ribs.,en voor mij een heerlijke sirloin steak. Genieten!!
De volgende dag gaan we op ons gemakkie naar Kelowna’.
Een mooie stad, niet ver van Peachland.
We lopen wat door het centrum en park en drinken een drankje in de “Craft” een tent waar ze meer dan 100 verschillende biertjes hebben.
Daarna weer huiswaarts,gooien weer heteen en ander aan vlees op de BBQ. Heerlijk relaxed na de afgelopen toch wel drukke week.
Vandaag weer verder gereden naar Port Coquitlam, een voorstdje van Vancouver. Over onze bevindingen hier later weer meer.
Groetjes en tot over weer een paar dagen!

Anja van Dongen

Hallo Paul, Lia, Robbert, Maikel en Fleur,
Gezellig om op deze manier mee te mogen reizen met jullie! Wat heerlijk dat jullie zo genieten! Heel veel zon, plezier en mooie ervaringen toegewenst.
Groetjes vanuit Rijen, Anja ???

Caroline en Ad

Klinkt weer helemaal goed en gezellig en lekker!!!! BBQ en (kwijl kwijl).
Hele mooie foto's ! Veel reis- en ontspannen plezier!

John en Annie Sheppard.

Ziet er weer gewekldig uit. Geniet ervan samen.