Paul en Lia Verre reizen

Het aftellen is begonnen

Op 19 september 2011 begint onze reis naar Indonesie door in het Van der Valk Hotel in Hoofddorp te overnachten. Op deze manier hebben we een aantal praktische voordelen:

- gratis 3 weken parkeren

- geen gestress in de ochtend om op tijd op Schiphol te zijn

- lekker relaxed aan de vakantie beginnen.

Wij zullen proberen regelmatig iets van onszelf te laten horen via deze blog.

Tot gauw!

Paul en Lia

10-eke

Wij wensen jullie een heel fijne en prachtige, welverdiende vakantie naar Indonesië. De 1e hotelkamer ziet er alvast prima uit.

Lia Mens

Nogmaal heel veel plezier daar in het mooie Indonesië. Wauww wat gaan jullie genieten in "De gordel van Smaragd".

Anjo

Lia en Paul
Geniet van jullie vakantie...ik ben stik nieuwsgierig naar de verhalen en fotoo's

smie

hele fijne vakantie toegewenst van ons. Ben zeer benieuwd naar jullie verhalen en vooral de foto's.

Annie en John

Paul en Lia,

Prettige vakantie en geniet er van.
Goede reis en ben beniuwd naar jullie verhalen en foto;s

Petra en Jan

Hoi Paul en Lia
Morgen dus de grote dag. Het begin van jullie vakantie.
Heel veel plezier en geniet er van.