Paul en Lia Verre reizen

Heelhuids aangekomen

Na 21 uur onderweg geweest te zijn, zijn we dan vanmiddag om 13.00 uur plaatselijke tijd (5 uur later dan in Nerderland)in Medan op Sumatra aangekomen. We hebben een goede reis gehad, weinig slecht weer en maar een half uurtje vertraging op de hele vlucht. We hebben ons lekker opgefrist en zitten nu in de lobby aan ons eerste Infonesische pilsje, wat ook nog wel smaakt. Zoals je op de foto kunt zien hebben we ondertussen ook onze 1ste tropische onweersbui te pakken. Maar de temperatuur is rondom de 30 graden dus vooralsnog klagen we niet.

lia Mens-Gielen

Medan, drukke, hektische stad!!! Maar zo mooi! Lekker genieten van de lekkere Bintang (biertje)

paula van den Bliek

Hoi Paul & Lia,
Je ziet dat jullie tante Paula het op de voet volgt.
Fijn dat de reis meegevallen is en nu maar gaan genieten.

Groetjes uit Prinsenbeek

Ad en Caroline

Hoi Paul en Lia,
Geniet met volle teugen en geniet van alles wat je tegenkomt!
Fijn dat de reis goed is verlopen.
Groetjes en liefs van ons,
Ad en Caroline

Anjo

21 uur reizen...dan zullen jullie wel goed geslapen hebben hierna. (ik zie alleen het fotootje niet)
groetjes van ons

Jos en José

Hallo Paul en Lia,
Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en de reis meegevallen is. Nu begint het echte genieten van de vele bijzonderheden die jullie tegen zullen komen. Veel plezier en we blijven het volgen.
Groetjes, Jos en José

Tineke

Ha Lia & Paul.
Nu pas gekeken op deze site en fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Jakarta. 21 Uur reizen is zeker een hele zit geweest. Geniet lekker van het warme weer, een buitje en een lekker biertje. Veel plezier en net als de anderen volg ik jullie reis.
Welterusten voor dadelijk. Groetjes.