Paul en Lia Verre reizen

Overtocht naar Java

Vanuit Bukkitinggi rijden we van lieverlee naar de westkust naar de plaats Padang. Vanuit hier vliegen we om 13.50 uur naar Jakarta. Maar eerst heeft Zufnal nog een verrassing voor ons , en in het bijzonder voor een mede reisgenoot, Henny, hij is namelijk jarig. Nadat de hele bus versierd is en we in het Nederlands en Indonedisch voor hem gezongen hebben, brengt de bus ons nog naar een traditioneel Maninkabau huis. Nadat hier d een en ander uitgelegd is verschijnt Henny plots in traditionele Maninkabau kleding. Zufnal heeft ook nog een taart geregeld.Nadat de nodige foto's zijn genomen vertrekken we weer en arriveren op het vliegvekd. Zufnal regelt alle logistiek en na een vlucht van 1 uur en 35 minuten konen we op Soekarno Hatta Airport in Jakarta aan. Om 17.30 uur arriveren we in ons zeer luxe hotel in Jajarta. Wat een ongeloofelijke drukke stad! Wij overnachten hier 1 nacht en gaan morgen door naar Bandang. Helaas kan ik niet via mijn telefoon foto's up-loaden, dus deze volgen nog. En zeker ook de oerang oetangs die jammergenoeg uit de eerste serie gevallen zijn. Maar wat in het vat zit verzuurt niet...

Zoals jullie hebben geconstateerd heb ik een computer gevonden....dus ga er maar even rustig voor zitten