Paul en Lia Verre reizen

Treinreis Bandung - Yogjakarta Eem verhaal apart!

Inderdaad, wat een belevenis: Om 05.00 uur de wake-up call, ontbijten en om 06.00 uur in een andere bus naar het station gebracht. Eenmaal in de trein aangekomen is de verbazing goot over de (redelijke) luxe van de trein. Wij hebben heerlijk ruime stoelen (vliegtuigmodel) alleen met veel meer beenruimte. Wij nestelen ons allemaal op ons plekkie voor de 7 uur durende rit door West Java richting Oost Java. Het is een geweldige reis door een verschikkelijk mooi achterland van Java wat je normaal met de bus nooit zult zien. Hier schieten woorden tekort, oordeel zelf aan de hand van de foto's.jWat we wel merken is dat de Javanen op regen zitten te wachten want hoe oostelijker we komen hoe droger het landschap. Eenmaal op het station van Yogjakarta aamgekomen, staat onze bus weer keurig op ons te wachten om ons naar het Inna Garuda Hotel te brengen. Maar voor we daar naar toe gaan, rijden we eerst naar de Prambanan, een tempel uit de 9de eeuw. Mooi gerestaureerd en zeker een bezoekje waard. Nu rijden we door naar het hotel en gaan 's avonds een overheerlijke 'sirloine steak' eten in een plaatselijk restaurant. Dit overtrof onze verwachtingen.!

Ad en Caroline

Zo, dat klinkt allemaal wel goed en mooi!
We zullen eens gauw de foto's gaan bekijken waar we ook weer zeer beneiuwd naar zijn.
Hoe was de Sirloine Steak, een soort van een overheerlijke ossehaas???? mmmmjammie!