Paul en Lia Verre reizen

Oproep aan alle medereizigers van deze reis!!

Beste allemaal,

Op een of andere duistere manier is mijn beloofde e-mail met alle e-mail adressen bij niemand van jullie aangekomen, erger nog: hij zit ook niet meer in mijn verzonden items box.

Heel jammer dat alle adressen verdwenen zijn, dus vraag ik iedereen van de groep die via een zoektocht hier terecht komen: Willen jullie a.u.b. jullie e-mailadres aan mijn doorgeven op het volgende e-mail adres: liavandongen@hotmail.com?. Ondertussen ga ik via Hyves, Facebook, de telefoongids enz. zoeken tot ik iedereen achterhaald heb.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groetjes

Paul en Lia

P.S. na een intensieve zoektocht hebben we bijna iedereen kunnen achterhalen, alleen Siem en Joke nog, dus als jullie dit ooit zullen lezen, graag alsnog een reactie.

Reacties

Reacties

Henk en Anneke v. Leeuwen

Hoi Paul en Lia
Ik hoor dat er iets mis is gegaan met de mailadressen wel jammer maar misschien reageren er meer op jullie reis mee of op een andere manier wij wachten het af, hier gaat alles weer zijn gangetje je zit alweer gauw in je gewone doen he hoe gaat het bij jullie? nou wij hopen nog wat van jullie te horen en van de andere vacantiegangers natuurlijk, wij wensen jullie het beste met Paul zijn vader, en de groetjes van henk en Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!