Paul en Lia Verre reizen

Aangekomen in Los Angeles

Hallo allemaal, Dit is de eerste up-date van deze reissite nadat we vanuit Brussel hierheen gevlogen zijn. Zoals verwacht zijn we heerlijk relaxed aan deze reis begonnen nadat we in het van der Valk hotel vlakbij Brussel airport overnacht hebben. Wij werden ?s morgen keurig op tijd met een taxi bus naar het vliegveld gebracht, en nadat je dan ingestapt bent is het jezelf overgeven aan een ontzettend lange zit richting Newark Airport bij New York. Deze vlucht heeft 8 uur geduurd, en nadat we onze koffers opgevangen hadden en weer ingechecked voor de volgende vlucht hebben we een uurtje of 2,5 moeten wachten voordat we in konden checken voor de volgende vlucht. Deze vlucht duurde nog eens 5,5 uur. Dus toen we eenmaal in Los Angeles gearriveerd waren, hadden we alles bij elkaar zo?n 13,5 uur gevlogen en 2,5 uur wachttijd is totaal 16 uur onderweg. Toen nog de auto ophalen en richting hotel, weer een uurtje verder. Dus alles bij elkaar 17 uur onderweg voordat we op de plaats van bestemming waren. Het breekt wel op natuurlijk, dus nadat we ingechecked hadden in het hotel heeft het geen half uur geduurd voordat we op bed lagen. Het was toen ondertussen in NL tijd al wel 05.30 uur, dus we waren al aardig wat uurtjes wakker. We konden gelukkig snel inslapen, alleen gedurende de nacht zijn we dikwijls wakker geweest. Heeft toch met het tijdverschil van 9 uur te maken. De eerste LA dag hebben wij rustig aan gedaan. Wij zijn met een georganiseerde tour meegeweest om de high lights van Los Angeles te bekijken. Zo zie je op een paar uurtjes tijd: -Venice Beach, - Monica beach, -Beverly Hills, Hollywood met de Walk of fame en het beroemde Hollywood sign, the Rodeo Drive, langs diverse filmstudios en als laatste the Farmers Market. Hier kun je heerlijk vers eten en drinken. Aankomende nacht slapen we nog hier in LA en morgen gaan we richting Pismo Beach.

Ria Mol

...ziet er lekker zonnig uit. Ik zou na zo'n reis nog 2 dagen doorslapen denk ik. Geniet ervan en mooie foto's maken heej (maar daar twijfel ik niet aan)

jolien

Hoi Paul & Lia,

Na die lange reis, nu lekker gaan genieten !

Groetjes Jolien

ons mim schrijft;

jullie gaan daar nog heel wat zien,wij volgen jullie !
lieve groetjes.

Tadzju en ons Mim.