Paul en Lia Verre reizen

En dan nu Las Vegas, wat een contrast!!!

Na de lange rit van gisteren hebben we eerst in dit giga hotel een douche genomen en zijn daarna eerst in het hotel op verkenning gegaan. Wat een groots opgezet gebeuren, en dan te bedenken dat de hotels op de strip nog groter zullen zijn. Wij hebben een versnapering genomen is de Irish Pub en een rondje Casino gewandeld. Je komt hier ogen te kort. Geweldig wat een ervaring. Nadat we in het hotel ook nog een hapje hebben gegeten laten we ons met de Shuttle van het hotel naar de Strip brengen. De temperatuur is nog warm te noemen, maar heerlijk om zo 's avonds lekker buiten te kunnen lopen en te genieten van al die lichtjes (en dat dat allemaal uit de grond kan komen). Af en toe lopen we een Casino in om het even wat frisser te hebben, want die zijn natuurlijk allemaal airco gekoeld. Sjonge-jonge wat een geld gaat hier om!! Maar goed, na die lange dag waren we natuurlijk om 10 uur helemaal afgebrand, dus taxi gepakt en het bed opgezocht. Vanmorgen weer heerlijk fris op en om 10.00 uur zaten we weer in de shuttle naar de Strip, want nu we dan toch hier zijn, willen we ook zoveel mogelijk zien. Wij beginnen bij de Stratosphere, een verschikkelijk hoge toren, waar je natuurlijk helemaal boven op kunt. Wat een uitzicht daarboven. Je kunt er Las Vegas in 360 graden zien. Schitterend! Hierna hebben we de "Strip shuttle" genomen en zijn helemaal naar het begin gegaan en zijn zo al wandelend weer terug gekomen. Af en toe naar binnen voor wat verkoeling en dan weer buiten, want ik vind het toch wel heerlijk weer hoor. De temperatuur zal hier vandaag tussen de 30 en 35 graden zijn geweest schat ik. Om 5 uur zijn we weer terug naar het hotel gegaan, even rusten en opfrissen en dan vanavond hier weer een hapje eten. Erg hoor vakantie vieren! :-). Morgen gaan we eerst de Hoover Dam bekijken en dan richting St.George.

Nellie

Hoi Lia en Paul, wat herkenbaar. Wij hebben toen geslapen in New New York... En dan al die liechjes.......
Geniet er van !

Petra Defilet

Wij zijn al weer een paar dagen thuis. Even net jullie avonturen in de States zitten lezen en ik geniet er van, want het is heel herkenbaar. Ja, lange afstanden. Wat vinden jullie van de Amerikanen zelf?

Lia @ Petra

Zeker voor de mensen die hier geweest zijn zitten er een aantal herkenbare dingen in deze reis. De Amerikanen zijn voor zover wij tot nu toe meemaken, heel erg vriendelijk en behulpzaam. Als ze zien dat je met een kaart in je handen staat en links en rechts kijkt komen ze naar je toe met de vraag: Where are you folks heading at. Can I help you getting there?

Lia @ Nellie

Je begreep hem: en zomaar uit de grond. Wat zou ze in Vegas gezegd hebben?