Paul en Lia Verre reizen

Van Los Angeles naar Los Angeles. Wij hebben het rondje gereden!

Inderdaad, we zijn weer in Los Angeles aangekomen, wat betekent dat we het rondje gereden hebben: Van LA naar LA. De laatste dagen zijn wat rustiger geweest, zodat we nog wat van San Diego hebben kunnen zien, zoals The old town en Gaslamp Qarters District: De uitgaansplek van San Diego. Daarna zijn we weer langs de kust terug naar Los Angeles gereden, waar we de laatste dag doorgebracht hebben in Universal Studios. Geweldig om dat een keer mee te maken. Hier kijk je je ogen uit. Allerlei shows zijn er te zien en een aantal attracties zoals een rollercoaster en een waterbaan. Maar alles zo groots weggezet! Daarnaast is er de Universal City Walk, waar je na het bezoek aan het park nog gezellig winkeltjes kan kijken (en souveniers kopen) en eventueel wat eten of drinken in een van de vele restaurants. Was zeker de moeite waard. Maar aan alles komt een eind, dus ook aan deze weer heel andere maar ook ontzettend mooie reis. Een ruime 3100 mile, ofwel een dikke 5000 km hebben we gereden. en ontzettend veel gezien. Meer dan 1000 foto's gaan er mee naar huis en ik weet niet hoeveel uur film. Wordt zeker weer een mooi fotoboek om lang van na te genieten. Bedankt allemaal voor de leuke reacties die we ontvingen en wellicht tot weer in het, naar wij hoorden, natte en koude Holland. Brrrrr. Groetjes, Paul en Lia

Elly Jansen

Heb genoten van jullie foto's en reisverslag! Een goede reis terug naar ons herfstig maar ozo gezellig landje!

Ád en Caroline

Leuke reisverslagen en hele voorspoedige reis terug saampjes. Groetjes en liefs xxx