Paul en Lia Verre reizen

We gaan weer naar een ander continent!- Suid Afrika, ons kom!

Welkom terug iedereen,

Aan alle volgers die ons volgden tijdens onze reizen naar Indonesie en West Amerika!

Er komt weer een nieuw verslag bij: op 25 september vertekken we voor een rondreis door een gedeelte van zuid Afrika.

Deze rondreis omvat o.a.

Johannesburg - Pretoria - LongTom Pass via de Panorama route naar Hazyview - Kruger NP - Swaziland - Hluhluwe (Zululand)- Durban en dan via de Dakensbergen en een bezoel aan Lesotho weer richting Johannesburg,.

Wij verwachten op 10 oktober weer op Schiphol te landen.

Graag tot horens!

Paul en Lia

Reacties

Reacties

Elizebr@gmail.com

En natuurlijk wil ik 100% mee(leven).
Ga genieten en vertel alles wat we mogen weten
Xxx Elize

Ria Mol

Ik reis weer mee...heerlijk!

John en Annie Sheppard

Alvast een hele vakantie, en een voorspoedige reis.

Frans en Anjo

Fijne vakantie en wij zullen jullie volgen hoor.

Lia Franken

N hele fijne en mooie reis gewenst. Ik zal jullie verhalen volgen hoor!

Ad en Caroline Broeders

Fijne vakantie en we hopen op mooie berichten van jullie!

Anja van Dongen

Hallo Paul en Lia,
Ik heb even in een andere were of vertoeft denk ik. Ik zie nu pas dat jullie op vakantie zijn. Heel veel plezier nog de komende dagen.
Groetjes, Anja

Elly Jansen

hey Paul en Lia, wat een supermooie reis alweer! Dat is genieten en ik geniet een beetje mee zo????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!