Paul en Lia Verre reizen

Dag 5 Kruger Park

Vandaag beleven we een van de hoogtepunten van deze reis: Een 9 uur durende Game Safari met een jeep n het Kruger Park!
We moeten er wel wat voor over hebben, maar dat is het driedubbel waard geweest.
Om 04.15 uur : Wake-up Call
Om 05.00 uur de bus in voor de 1 uur durende rit naar het Kruger park, hier staan de jeeps al op ons te wachten en als poorten open gaan om 06.00 uur, het park in voor deze fantastische rit!
Wat is het mooi om zo dicht tussen al die mooie dieren te rijden. En wat een geluk:
We hebben 4 van de Big 5 kunnen spotten. Later in de week hebben we nog een safari en dan hopen we nr. 5 (het luipaard, en tevens de moeilijkte om te vinden) ook te kunnen spotten.
Vandaag hebben we o.a. gezien:
Buffels-Olifanten-(witte)Neushoorns-Leeuwen (dit zijn de 4 van de big 5), daarnaast hebben we nog Koedoes- impalas-wrattenzwijnen-apen-gieren-zebra's-gnoe's-nijlpaarden-en diverse vogelsoorten

Het was een lange dag, maar weer een belevenis die ik voor geen goud had willen missen!

We sluiten de dag af met een Zuid Afrikaanse Braai (BBQ), ook zeker leuk, en lekker om een keer mee te maken.

Frans en Anjo

Eet smakelijk,
(fotootjes?)

Ad en Caroline

Dat klinkt allemaal heel mooi en goed! Lijkt me ook heel tof zo'n jeep safari. En geniet ook even van je rustdag, want die zullen jullie ook wel nodig hebben! Nog heel veel reisplezier en tot horens en ziens. xxx

Nellie Pellis

Wat een leuke reis zo te lezen. Ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier nog.

Annie Sheppard

Nou Paul en Lia, klinkt weer erg leuk allemaal, geniet er lekker van, en nog heel veel plezier.

A.Torenbos

Hoi Lia en Paul
Het zijn wel drukke dagen maar zeker ook mooie dagen maar goed dat er ook een rustdag tussen zit kun je op je gemak doen waar je zin in hebt .
Geniet er van .
Groetjes Toon & Henny

yvonne en kids

Lieve Paul en Lia,
Wat een mooie verhalen! hele fijne en mooie reis, wij lezen met jullie mee.