Paul en Lia Verre reizen

Dag 15 en 16 Terugreis van een Skitterend Sud Afrika naar Nederland

De terugreis was een lange, lange zit:

Om 08.30 met de bus vertrokken in Drakensbergen, ± 18.00 uur aankomst vliegveld Johannesburg, daarna 4 uur rondhangen op het vliegveld. Om 22.10 weer vertrokken voor de nachtvlucht naar Caïro Egypte, aankomst Caïro om 05.30 uur. Weer een 4,5 uur rondhangen en om 10.00 uur opstijgen voor de vlucht naar Schiphol. Daarnog nog 1 uur met de Intercity direct naar Breda, waar we om 17.05 door Maikel op werden gehaald.

Al met al een hele onderneming, maar het is het dubbel en dwars waard geweest!

Het zit er weer op, maar wat hebben we weer genoten! Ik hoop dat we jullie me deze verhalen en foto's ( die er zo aankomen) een goed inzicht van Zuid Afrika hebben kunnen geven, want het is zeker de moeite waard om hier een keer heen te gaan.

Tot de volgende keer weer.

Groetjes,

Lia en Paul

Reacties

Reacties

ursula

foto's gezien en verhalen gelezen schitterend
bedankt voor het delen

Ria Mol

Mooie verhalen Lia. Ik kreeg alleen t/m dag 5 binnen en nu net de rest pas. Is wel lekker om alles gelijk te lezen. Ben benieuwd naar de foto's!

Sheppard@ziggo.nl

Leuke foto,s Lia en Paul ze komen bij ons alleen pas vandaag 11 oktober allemaal binnen. Groetjes John en Annie en welkom thuis.

Nellie Pellis

Mooie foto's hoor! Indrukwekkende reis zo te zien. Ik hoor de verhalen verder nog wel.

Linde

Hoi Lia,
Leuk om je foto's te zien! Nu heb ik nog meer zin gekregen in onze reis naar Z-A (donderdag vertrekken!)

Hartelijke groeten,

Linde

Lia

@Linde, je zult er geen spijt van krijgen! Het was een geweldige reis! Ik wens jullie ook een hele fijne en mooie reis!
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!