Paul en Lia Verre reizen

Onszelf voorbereiden op weer een mooie reis!

Hallo volgers,

Het is ondertussen 2 jaar geleden dat ik deze site ge-update heb.

Maar binnenkort kunnen jullie weer mee genieten als jullie willen van onze volgende reis.

Dit maal gaan we weer naar Azië, na ontzettend genoten te hebben van onze reis naar Indonesië, hebben we nu voor Thailand gekozen.

Wij gaan hier een rondreis maken waar we hopelijk weer net zo van kunnen genieten als van onze vorige reizen.

De voorpret is eigenlijk al leuk.

We vertrekken op 19 oktober voor 3 weken, dus zullen op 9 november weer voet op Nederlandse bodem zetten.

Tot snel op deze site!!

Groeten,

Lia en Paul

Toon & Henny Torenbos

Wij gaan jullie zeker volgen en kijken er nu al naar uit om al die mooie foto's te zien
Lia en Paul het is nog even wachten voor jullie vertrekken maar wij wensen jullie toch alvast een super goede reis en een ongelooflijk mooie vakantie geniet er van en kom gezond weer terug .
Groetjes Toon & Henny

Lia van Dongen

Dank jullie wel Toon en Henny. Leuk dat jullie altijd zo enthousiast "meereizen". Groetjes Lia en Paul

Anja van Dongen

Heel veel plezier in Thailand,Lia en Paul! Maak er een mooie vakantie van samen! ???
Groetjes, Anja ?

Nelly Franken

Geniet er lekker van we zien de plaatjes wel verschijnen??

Ria

Tuurlijk reis ik weer mee. Zal vooral genieten van je foto’s . ??

Inti

Hi Lia en Paul, eindelijk gaat de reis (weer) naar Azie. Wat ontzettend gaaf! Ik hoop dat jullie echt van Thailand kunnen genieten met al haar SawadeeKaaah's, de Boeddha's, de salade van bananenbloesem (echt bijzonder), het streetfood, de tuktuks, de rijstvelden en alle mooie sites die het land te bieden heeft & natuurlijk met de Thai. Wij volgen jullie. Hier zegt de kleinste al:'O, Lia!' Liefs IntwinIsYa

Annie en John Sheppard.

Paul en Lia, Heel veel plezier in Thailand en geniet vooral van de mooie reis.

Anjo

Tuurlijk volgen wij jullie?

Jos en José

Hoi Lia en Paul,

Heel veel plezier in Thailand, goede reis en geniet ervan.
We zullen de berichten en foto's zeker volgen.

Annemarie

Geniet ervan