Paul en Lia Verre reizen

Een weekje relaxen op Koh Samui

Zaterdag 4 november

We hebben een mooi, schoon hotel met een heel goed restaurant, waar we ons de aankomende week wel bezig kunnen houden.

Het zal minder intensief zijn als de afgelopen twee weken dus de up-dates zullen niet meer dagelijks zijn, want dan wordt het een beetje saai voor iedereen. Zon-zee-zand-eten en drinken zullen het meest voorbij komen, en dat is goed zodat we weer uitgerust aan onze terugreis kunnen beginnen.

Een verslag van Koh Samui volgt dus later!

Groetjes,

Paul en Lia

P.S. Die dikke regenbui van gisteren was tot nu toe gelukkig de enige. Verder tot nu toe wat bewolkt en rondom de 30 graden.

Prima weer dus!! De goden zijn ons de hele reis al goed gezind, het lijkt er op dat we achter de regen aan gaan!

Ria

Wat een mooie reis weer heej. Als je die verhalen leest zou je denken dat jullie al n maand daar zijn. Ben zeer benieuwd naar de foto’s?. Relax ze nog ff?

Caroline en Ad

Mooie foto's en verhalen! En nu nog lekker genieten van een weekje rust aan het strand! Veel plezier nog!

Inti

Hi Lia en Paul,

Ondertussen hebben jullie veel gezien en gedaan, Triest zeg je verhaal over de River Kwai.En gaaf dat je deze mega boeda hebt gezien. Nu heerlijk ff relaxen. (En geen koffers in de trein?). Slimme actie om eerder in te stappen. Bangkok traffic. Heb je nou al viskoekjes gegeten? Krap Kun Khaaaa voor je verhalen voor zover. Geniet er nog lekker van!